نحوه اجاره خودرو در ترکیه
وبلاگ ارزان ترین بلیط چارتر تیکبان
ارزان ترین بلیط چارتر

اجاره اتومبیل در ترکیه ارزان نیست، اما اتوبوس ها خدمات خوب، منظم و ارزان ارائه می دهند. Dolmuses (تاکسی های مشترک) گزینه مناسبی برای سفرهای کوتاه هستند. آنها ارزان قیمت و اجتماعی هستند. مقصد در قسمت جلوی خودرو نوشته شده است و کرایه ها معمولاً بالای سر راننده ارسال می شوند. اگر چمدان زیادی داشته باشید، مسافرت از این راه دشوار خواهد بود و آنها تمایل دارند که در اوایل عصر شلوغ شوند. قطارها نیز می توانند ارزش خوبی داشته باشند. کشتی های اتومبیل محبوب هستند و می توانند در زمان رانندگی زیادی صرفه جویی کنند. مقصد توریستی از خدمات خوبی برخوردار است. اتوبوس فز یک سرویس هاپ تاپ از راه دور است که به نقاط مهم توریستی غرب ترکیه سفر می کند.

چه ساعتی از روز ارزانترین پرواز است؟

در صورت انتخاب پرواز در صبح، پروازهای ترکیه ارزان تر می شود. رزرو پرواز بعد از ظهر احتمالاً به معنی افزایش قیمت خواهد بود.

 ارزان ترین بلیط چارتر استانبول در زمانی است که شما به فرودگاه اصلی بین المللی این کشور سفر می کنید.

این شهر دارای فرودگاهی کوچکتر (SAW) است که از طریق خطوط هوایی بودجه اروپا به ترافیک سفر می کند. به این دلیل، می توانید یک پرواز بین المللی به آنتالیا (AYT)، میلاس-بدروم (BJV)، ماگلا (DLM)، آنکارا (ESB)، ازمیر (ADB)، بورسا (BTZ) و تعدادی فرودگاه یا منطقه ای کوچکتر نیز داشته باشید، اما این به زمانی که در آن سفر می کنید بستگی دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 6 شهريور 1398برچسب:,
ارسال توسط علی رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: